Ремонт ДВЗ Катерпиллер в Києві, Україні

Ремонт ДВЗ Катерпиллер в Києві, Україні

Ремонт ДВЗ Катерпиллер в Києві і по Україні

Діагностика, консультації, заміна і ремонт ДВЗ Катерпиллер в Києві і по Україні.

У вас є мотор Катерпиллер і потрібен ремонт або діагностика виїздною бригадою?
ДВЗ Катерпиллер так само, як і всі інші, бояться «дірявих» фільтрів «лівого» масла, води і грязі в паливі, перегріву.

Причин поганої роботи, ніяк не пов’язаних зі зносом, у електронного мотора безліч. Практично будь-який із датчиків своїми перебоями в роботі і нестабільністю сигналів може викликати перехід блоку управління ДВЗ на менш складні алгоритми управління і, як наслідок, зниження потужності.

Задайте питання мотористу: ремонт двигунів Катерпиллер будь-якої складності — (096) 391-33-45.

Ми пропонуємо повний спектр сервісних послуг для ДВЗ Катерпиллер — загальний ремонт, поточний ремонт, діагностика.

 

Зміст:

  • Чому ми
  • Сервісні бригади
  • Терміни приїзду
  • Ресурс двигунів Катерпиллер
  • Ремонт ДВЗ Катерпиллер
  • Капітальний ремонт ДВЗ Катерпіллер
  • Обсяг робіт ремонт ДВЗ Катерпиллер

Чому ми

  1. ремонт ДВЗ Катерпиллер Катерпіллер київСервісні бригади складаються з професіоналів своєї справи, які практикують багато років у своєму напрямку, готові до виїзду в вас 24 години на добу!
  2. Працюють сертифіковане «Дозвіл УкрГірПрод Нагляду».
  3. Платник ПДВ. Готівковий і безготівковий розрахунок.
  4. Гарантія замінені запчастини 365 днів

 

Сервісні бригади

Виконують види ремонту:

  • невеликий,
  • середній,
  • капітальний.

 

Терміни приїзду:

  • Київ і область — 24 години,
  • Україна — 72 години з моменту подачі заявки.

Задайте питання мотористу:
Ремонт ДВЗ Катерпиллер будь-якої складності — (096) 391-33-45.

 

Ресурс двигунів Катерпиллер

Дизелі важких американських вантажівок мають репутацію довговічних. Спробуємо розібратися, наскільки це вірно для України на прикладі одного з найбільш іменитих виробників — Катерпиллер.

Моторобудівники, навіть у США, найчастіше не проводять повномасштабних ресурсних випробувань двигунів і не збирають роками інформацію про їх експлуатації. Для оцінки надійності і прогнозу їх подальшої експлуатації їм досить аналізу виникають в гарантійний період несправностей. Однак і ці дані ревно оберігаються і ніколи не розкриваються.

Практично єдиним достовірним і доступним джерелом інформації про ресурс того чи іншого мотора є проведені дослідницькими організаціями опитування перевізників. У США ця практика досить поширена, а результати періодично публікуються. Опитування проводяться щорічно і стосуються автомобілів після перших двох років експлуатації.

З’ясовується те, наскільки транспортники задоволені гарантійним періодом експлуатації двигунів. Дизелі Катерпиллер для транспортних засобів класу 8 (за американською класифікацією) в останні роки постійно займають у цих опитуваннях перші місця.

Однак не все йде гладко навіть у такого авторитетного виробника. До початку 2002 р., напередодні нових екологічних вимог, всі двигуни в США стали випускати з електронним управлінням впорскування. При цьому не всі виробники змогли вкластися в норми. Катерпиллер, наприклад, виплачував штрафи за кожен проданий двигун, що не відповідає новим вимогам.

З ускладненням електронної начинки дизелів зросла і кількість пов’язаних з нею відмов. Якщо по ремонт ДВЗ Катерпиллер 2000-2003 рр. випуску зазначалося в середньому до 30 несправностей різної складності на сотню машин, то у двигунів 2004 р. цей показник виріс в два рази, причому більша частина проблем пов’язана з електронікою.

Відзначимо, що і серед американських двигунів, випущених в цей період, дизелі Катерпиллер все одно мають одні з кращих показників.

І все ж, якщо нових американських тягачів до України ввозять три-чотири десятки на рік, то старих-три тисячі! Який залишковий ресурс ДВЗ-животрепетне питання для покупця вантажівки з пробігом.

 

Ремонт ДВЗ Катерпиллер

ремонт МанитуЗламатися може будь-який мотор. Але при природному зносі треба уникати суб’єктивних оцінок і поспішних рішень. Може здатися, що двигун вже має досить великий пробіг і вимагає ремонту — не тягне, «їсть» масло більше звичайного. Все сходиться на тому, що деталі циліндропоршневої групи зношені до межі, і тоді приймається рішення робити ремонт ДВЗ Катерпиллер в Києві?

Хочеться застерегти від поспішних і не завжди обґрунтованих висновків при прийнятті таких дорогих рішень. Причин поганої роботи, ніяк не пов’язаних зі зносом, у електронного мотора безліч. Практично будь-який із датчиків своїми перебоями в роботі і нестабільністю сигналів може викликати перехід блоку управління ДВЗ на менш складні алгоритми управління і, як наслідок, зниження потужності.

Не варто розкривати двигун, не вимірявши витрата масла і палива за досить тривалий період часу, — не менше місяця або 300 мотогодин експлуатації. Для двигунів Катерпиллер, в залежності від якості виготовлення, експлуатаційних навантажень, рівня обслуговування та інших факторів, нормальний витрата масла може становити від 0,12 до 0,25 % від обсягу витраченого палива. Досить точний діагноз допоможе поставити завмер витрати картерних газів.

Для нового ДВЗ Катерпиллер він становить від 0,5 до 0,6 л / хв на л. с. Якщо він перевищив цей показник принаймні вдвічі, то можна зробити однозначний висновок про необхідність ремонту.
ДВЗ Катерпиллер так само, як і всі інші, бояться «дірявих» фільтрів «лівого» масла, води і грязі в паливі, перегріву.

Якщо в Америці насос-форсунки виходжують до 400 тис. миль, то у нас — 300 тис. км, настільки вони чутливі до чистоти палива. Турбокомпресор служить 400-500 тис. км, але може заклинити і при пробігу менше 50 тис. км, якщо працювати з відключеним турботаймером або глушити мотор з розкрученою турбіною.

У насоса системи охолодження ДВЗ від поганого антифризу кородує вал, втрачає герметичність сальника, і тому виходять з ладу підшипники, крильчатка. Відомі випадки, коли фарбувалися роликові штовхачі клапанів або насос-форсунок, зношувалися до округлого стану кулачки распредвала.

 

Задайте питання майстру: ремонт ДВЗ Катерпиллер будь-якої складності — (096) 391-33-45.

 

 

Капітальний ремонт ДВЗ Катерпіллер

Ми виконуємо капітальний ремонт ДВЗ Катерпіллер, а також ремонт окремих компонентів:
розбирання і промивання під тиском двигунів Катерпиллер
вирівнювання корпусу ДВЗ Катерпіллер
Регенерація часу Катерпиллер (сідло, вал)
заміна ремонтних комплектів новими Катерпиллер (поршень, гільза, штифт, кільця)
шліфування і балансування колінчастого вала Катерпиллер
регенерація шатунів Катерпиллер (опори, заміна рукава)
регенерація головок Катерпиллер (перевірка герметичності, заміна клапанів, напрямних, сідла клапанів для нових)
регенерація інжекторів Катерпіллер (заміна наконечників),
регенерація инжекторного насоса Катерпиллер (нові елементи, герметики)
регенерація водяного насоса Катерпіллер
регенерація компресора Катерпіллер
заміна втулок поршневий головки Катерпіллер
обмін ущільнення ДВЗ Катерпіллер
регенерація турбонагнетателя Катерпіллер
регенерація радіатора Катерпіллер
заміна підшипників, герметиків, шайб, гвинтів Катерпіллер і т. д,
початкова притирання ДВЗ Катерпіллер
за бажанням замовника ми можемо провести випробування ДВЗ Катерпіллер на динамометрі.

ДВЗ Катерпіллер ремонт, обсяг робіт

Головка ДВЗ Катерпіллер:Капитальный ремонт двигателя погрузчика

набір прокладок ДВЗ Катерпіллер,
гідравлічні штовхачі ДВЗ Катерпіллер
арматура ДВЗ Катерпіллер
напрямні ДВЗ Катерпіллер.

Блок двигунів Катерпіллер:

комплект прокладок і гвинтів двигунів Катерпіллер,
поршні двигунів Катерпіллер,
кільця двигунів Катерпіллер
основний підшипник двигунів Катерпіллер
колінчаті підшипники двигунів Катерпіллер.

Аксесуари для двигунів Катерпіллер:

привід приводу гідроприводу + водяний насос ДВЗ Катерпіллер
турбокомпресор ДВЗ Катерпиллер
двомасових колесо двигунів Катерпиллер
Регенерація вприскування ДВЗ Катерпиллер.

Ремонт блоку двигунів Катерпіллер:

ремонт головки двигунів Катерпиллер
обрізка блоку двигунів Катерпіллер
шліфування вала двигунів Катерпиллер
ремонт шатунів двигунів Катерпіллер
розбирання та збирання двигунів Катерпиллер.

 

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті мотора, ремонті коробок, відповімо на Ваші запитання: служба вилочного навантажувача Тел: (096) 391-33-45.

 

Ремонт ДВЗ Катерпиллер в Києві, Україні
5 (100%) 1 проголосовали
Ремонт ДВЗ Катерпиллер в Києві, Україні обновлено: Январь 11, 2019 автором: Инженер
Comments for this post are closed.