Блок керування двигуном в спецтехниці. Консультація та ремонт
Блок керування двигуном в спецтехниці. Консультація та ремонт
В автомобільній електроніці електронний блок керування двигуном (ЕБУ) — це загальний термін для будь-яких вбудованих систем, які керують одним або декількома електричними системами або підсистемами в спецтехніці.
Виявлення несправностей можливо тільки при якісній діагностиці і з допомогою перевіреного діагностичного обладнання. Ремонт здійснюється в Києві та по всій Україні. Консультація безкоштовна.
Зміст:
-
Діагностика і ремонт блоку керування двигуном
-
Недоліки навантажувачів з бензиновим двигуном
-
Витрата палива бензинового навантажувача
-
Розрахунок витрати палива
Діагностика і ремонт блоку керування двигуном
Діагностика і подальший ремонт блоку керування двигуном навантажувача, здійснюється за допомогою модуля і кабелю, поключаемого до блоку. Модуль підключений до комп’ютера з необхідним програмним забезпеченням для виявлення кодів помилок і фіксацій несправностей. Після діагностики всіх показників проводитися ремонт блоку управління двигуном.
Продовжуємо тему: Недоліки навантажувачів з бензиновим двигуном
Досконалої техніки не буває, але знаючи «вузькі» місця навантажувачів можна забезпечити найкращу продуктивність в тих чи інших умовах. Як правило, спецтехніка з бензиновим приводом володіє наступними недоліками:
- Підвищена вартість палива.
- Витрата палива вище, ніж у дизельної техніки.
- Спрощений розрахунок витрати палива.
- Розрахунок витрати палива.
- Менший моторесурс двигуна, ніж у дизеля.
- Наявність шкідливих вихлопів.
Екологічна безпека бензинових навантажувачів підвищується шляхом встановлення різного роду нейтралізуючого обладнання, каталізаторів і уловлювачів сажі, дозволяють багато в чому знизити концентрацію шкідливих компонентів у складі вихлопних газів. При цьому варто пам’ятати, що така додаткова оснастка служить тим довше, чим вище якість заливається в бак бензину.
Витрата палива бензинового навантажувача
Зрозуміло, знати, скільки бензиновий навантажувач вимагає палива необхідно, особливо вибираючи техніку при покупці. Але, звичайно ж, дані про витрату палива будуть використовуватися і пізніше, під час всього експлуатаційного періоду. Нижче наводимо дві методики розрахунків.
Спрощений розрахунок витрати палива
Часто достатньо зовсім невеликої кількості даних, щоб зорієнтуватися в цілому за показниками для різних навантажувачів.
Приблизно розрахувати для навантажувача максимальний витрата бензину за годину експлуатації можна за наступною формулою:
Q = N • q,
де:
N — нормативна потужність бензинового двигуна, л. с. (кінських сил);
q — питома витрата палива, г/л. с. • год (кількість грамів бензину, що витрачається на одну кінську силу за годину роботи).
Обидва параметри (потужність і питома витрата) можна знайти у документації до навантажувачу. Якщо потрібно перевести кВт в «кінські сили» можна скористатися співвідношенням: 1 л. с. = 0,736 кВт.
Результати обчислень цілком можна використовувати для приблизного порівняння потреби в паливі у різних моделей бензинових навантажувачів при виборі. На практиці ж витрата бензину залежить від безлічі моментів, що ускладнюють розрахунки.
Розрахунок витрати палива
Розрахунок витрати палива з урахуванням експлуатаційного режиму і маси вантажу
Навантажувальна техніка працює з досить різноманітними операціями. І задіяння максимальної потужності здійснюється далеко не весь час. Мало того, більшу частину робочої зміни двигун навантажувача працює з невеликою ефективністю, на малих обертах. Занадто складно чітко визначити, в якості переважаючого, якийсь один типовий режим роботи, задає використання можливостей приводу.
Витрата палива залежить здебільшого саме від необхідної потужності на виході. І завдання суттєво ускладнюється тим, що коефіцієнт корисної дії двигуна зовсім не є постійним — бензин витрачається не видається пропорційно потужності.
До всього іншого, витрата палива знаходиться в значній залежності від якості паливно-мастильних матеріалів, зносу приводу і його регулювання, а також від погоди та інших умов.
Тому на практиці для більш точних підрахунків бажано використовувати формулу, яка враховує більше чинників, зокрема інтенсивність режиму експлуатації і характер порушуються вантажів. Та й результати обчислення кількості бензину за годину роботи навантажувача куди практичніше буде отримати в літрах, ніж в грамах.
Досить точно необхідні обсяги споживання бензину можна підрахувати за такою формулою:
Q = N • q • M • E / (1000 • G),
де:
N — нормативна потужність бензинового двигуна, л. с.;
q — питома витрата палива, г/л. с. • год;
M — коефіцієнт, що враховує масу вантажу (становить 0,3 — для легкого вантажу; 0,4 — для вантажів середньої маси; 0,5 — для важких);
E — коефіцієнт, що залежить від характеру експлуатації бензинового навантажувача (0,6 — при легких роботах; 0,75 — при середніх навантаженнях; 0,9 — у важкому режимі експлуатації);
G — середня щільність бензину при 20°C (для АІ-92 — 0,76 кг/дм3, для АІ-93 — 0,745 кг/дм3; для АІ-95 — 0,75 кг/дм3).
Природно, що найбільш точні дані по витраті палива бензиновим навантажувачем виходять при періодичних контрольних замірах в період експлуатації.
Далі буде…