Електронний блок управління навантажувачів, штабелерів та іншої спецтехніки

Електронний блок управління навантажувачів, штабелерів та іншої спецтехніки. Ремонт чи діагностика?

Проводимо діагностику та ремонт ЕБУ електронавантажувача любового виробника, відновлення електронного блоку управління погрузчиками до заводських параметрів.

З чого складаються вилкові навантажувачі?

Двигун — серце навантажувача

Силовий агрегат є однією з головних складових частин будь-якого навантажувача.
На сучасні вилкові навантажувачі встановлюються двигуни декількох типів: електродвигуни та двигуни внутрішнього згоряння (дизельні, бензинові, газові та комбіновані агрегати).

Перші електронавантажувачі оснащені електричними двигунами постійного струму. Пізніше, на зміну їм прийшли двигуни змінного струму, мають ряд переваг перед DC-двигунами.

Електродвигуни змінного струму більш технологічні, у них відсутня необхідність заміни вугільних щіток. Це дозволило зробити AC-двигуни обслуговуваними і дало можливість помістити двигун в герметичний кожух, що виключає її забруднення частинками пилу, бруду та води.

ДВЗ-навантажувачі спочатку комплектували двигунами внутрішнього згоряння, виробленими для вантажних автомобілів. В процесі еволюції були створені двигуни внутрішнього згоряння спеціально призначені для навантажувачів — могутніше, екологічніше і безпечніше. За деякими даними, перший дизельний двигун, спеціально спроектований для навантажувачів, випустила компанія Toyota. Це був досить економічний промисловий дизель з невеликою частотою обертання колінчастого вала. Пізніше, дизельні агрегати почали конкурувати з бензиновими, менш гучними і найбільш відповідними безпеки експлуатації.

Деякі фірми-виробники пішли ще далі, наприклад, німецька компанія Still створила гібридний двигун, що поєднує дизельний і електричний приводи.
Паралельно з дизельними і бензиновими агрегатами на навантажувачі встановлюються газові двигуни, що представляють собою модифіковані двигуни на бензиновому паливі. В даний час більшість бензинових навантажувачів, які використовуються в Європі, переобладнано для роботи на газу. Існують як суто бензинові навантажувачі, так і навантажувачі з гібридним агрегатом, де оператор може перемикати ДВС з бензину на газове паливо.

Системи управління двигуном

Розвиток систем управління двигуном відбувалося поступово, пристрої змінювалися все більш вдосконаленими і функціональними.

Перші електродвигуни керувалися системою, заснованою на вугільних кільцях, змінюють електричний опір в момент натискання педалі акселератора. Пристрій на вугільних кільцях називалося Carbon Pile і використовувалося з 20-х по 50-ті роки минулого століття.

Наступним кроком у розвитку систем управління двигуна став барабанний контролер, який послідовно здійснював замикання ділянок металевого опору. Таким чином, при натисканні на педаль акселератора регулювалася швидкість обертання ротора двигуна.

Слідом за барабанним контролерами увійшла до вживання система мікроперемикачів педалі акселератора, які вмикали і вимикали пусковий опір.

Далі буде ….

Електронний блок управління навантажувачів, штабелерів та іншої спецтехніки
5 (100%) 1 проголосовали
Електронний блок управління навантажувачів, штабелерів та іншої спецтехніки обновлено: Март 7, 2017 автором: admin
Comments for this post are closed.