ДВЗ з Китаю

ДВЗ з Китаю

ДВЗ з Китаю Київ і Україна

Китайський двигун в Києві і по Україні. Діагностика, консультації, заміна і ремонт на ДВЗ з Китаю в Києві і по Україні.

У вас є китайський мотор і потрібен ремонт? Ми пропонуємо повний спектр ремонтних робіт на ДВЗ з Китаю – загальний ремонт, поточний ремонт, діагностика.

Професійний ремонт повинен включати заміну поршнів, поршневих кілець і гільз циліндрів, тому що тільки таким чином ми зможемо відновити герметичність в циліндрах. Заміна тільки поршневих кілець – це негайна процедура, яка допомагає максимально знизити витрату масла.

Щоб уникнути дилем, незалежно від того, чи потрібно замінити деталь, найкраще просто надати всі компоненти для перевірки в майстерню, що займається обробкою двигунів.

Наші фахівці будуть раді допомогти вам і розповісти, в чому полягає ремонт ДВС з Китаю, і відповісти на інші питання, скориставшись формою для запису або зателефонувавши за телефоном (096) 391-33-45 (вайбер).

Зміст:

– чому ми
– сервісні бригади
– ДВЗ з Китаю
– деталі важливі
– обсяг робіт ремонт на ДВЗ з Китаю
– капітальний ремонт на двигуни з Китаю

Чому ми

  1. ДВЗ з Китаю на двигун ремонт київ діагностика консультація навантажувача ричтраков складської техніки Україна ldp p rbnf.Сервісні бригади складаються з професіоналів своєї справи, які практикують багато років у своєму напрямку, готові до виїзду в вас 24 години на добу!
  2. Працюють сертифіковане «Дозвіл УкрГірПрод Нагляду».
  3. Платник ПДВ. Готівковий і безготівковий розрахунок.
  4. Гарантія замінені запчастини 365 днів!

Сервісні бригади

Виконують види ремонту:

  • невеликий,
  • середній,
  • капітальний.

Терміни приїзду:

  • Київ і область – 24 години,
  • Україна – 72 години з моменту подачі заявки.

ДВЗ з Китаю

Кап ремонт мотораСамостійний ремонт двигуна – найважливіші правила і поради.

Двигун може бути відремонтований самостійно, але більшість компонентів китайського ДВС повинні бути передані на професійну установку для регенерації.

Теоретично, капітальний ремонт двигуна може бути найдешевшим. Ми порадимо вам, що ви можете зробити в майстерні ферми і як уникнути помилок.

Перспектива економії до декількох тисяч. Це спокушає, і багато людей вибирають цей шлях, на жаль, вони часто переоцінюють свої навички.

Звичайно, багато хто змушений робити такий крок у зв’язку з поганою економічною ситуацією, і, крім того, механіки, як правило, не є незбагненним полем для фермера. Однак капітальний ремонт двигуна – це операція, яка вимагає набагато більше знань, ніж заміна підшипника в колесі.

Пам’ятайте, що ефективний ремонт повинен бути комплексним і охоплювати всі компоненти. Найкраще найняти спеціалізовану компанію для ремонту обладнання, і це тема окремої статті. Ми зосередимося на ремонті головки блоку циліндрів і кривошипно-поршневої системи, яка полягає в заміні деяких деталей на нові. Інші – він піддається механічній регенерації.

Поширеною проблемою є обмеження ремонтних робіт, наприклад, тільки для планування головки, поршневих кілець, зрізу колінчастого вала і нових вкладишів підшипників. Це ярлик, що дає лише тимчасовий ефект і не дуже помітний.

Деталі важливі

Починаючи з голови, при знятті його, не забувайте поступово відкручувати його. Таким чином, ми запобігаємо деформації, що виникають в результаті високих напруг. Майже кожен керівник після декількох років роботи вимагає так званого планування або вирівнювання поверхні, що з’єднує його з корпусом двигуна. Залежно від розміру товару ми заплатимо від 50 до 150 гривень за послугу. Без цього після повторного складання прокладка під головкою може бути дуже швидко пошкоджена (яку завжди потрібно використовувати нову).

Залежно від стану клапанів і сідел клапанів їх можна дістати або замінити новими. Не можна забувати про заміну напрямних клапанів. У вартість туру не велика, а важливість правильної роботи величезна. Якщо напрямна ослаблена ДВЗ з Китаю буде не тільки використовувати масло у великих кількостях, але клапан, який погано працює з сідлом, швидко згорить, що призведе до зменшення стиснення в циліндрі.

Крім того, непотрібні ослаблення в важелях коромисла повинні бути видалені, а також перевірити стан кулачків і роликового підшипника. Після дюжини років роботи кулачки розподільного вала можуть бути зношені, в результаті чого вони не повністю відкривають клапан. Це, в свою чергу, зменшує кількість повітря, що надходить в камеру згоряння, тим самим зменшуючи максимальну потужність, що досягається двигуном.

Професійний ремонт повинен включати заміну поршнів, поршневих кілець і гільз циліндрів, тому що тільки таким чином ми зможемо відновити герметичність в циліндрах. Заміна тільки поршневих кілець – це негайна процедура, яка допомагає максимально знизити витрату масла.

Щоб уникнути дилем, незалежно від того, чи потрібно замінити деталь, найкраще просто надати всі компоненти для перевірки в майстерню, що займається обробкою двигунів.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на ДВЗ з Китаю, ремонті коробок, зв’яжіться з нами і відповімо на всі ваші запитання:

Служба мотористів тел: (096) 391-33-45.

Обсяг робіт ремонт на ДВЗ з Китаю

Головка на ДВЗ з Китаю:

набір прокладок на ДВЗ з Китаю,
гідравлічні штовхачі на ДВЗ з Китаю
арматура на ДВЗ з Китаю
напрямні на ДВЗ з Китаю.

Блок на ДВЗ з Китаю:

комплект прокладок і гвинтів на ДВЗ з Китаю,
поршні на ДВЗ з Китаю,
кільця на ДВЗ з Китаю
основний підшипник на ДВЗ з Китаю
колінчаті підшипники на ДВЗ з Китаю.

Аксесуари на ДВЗ з Китаю:

привід приводу гідроприводу + водяний насос на ДВЗ з Китаю
турбокомпресор на ДВЗ з Китаю
двомасових колес на ДВЗ з Китаю
Регенерація уприскування на ДВЗ з Китаю.

Ремонт блоку на ДВЗ з Китаю:

ремонт головки на ДВЗ з Китаю
обрізка блоку на ДВЗ з Китаю
шліфування вала на ДВЗ з Китаю
ремонт шатунів на ДВЗ з Китаю
розбирання та збирання на ДВЗ з Китаю.

Капітальний ремонт на ДВЗи з Китаю

ремонт моторовМи виконуємо капітальний ремонт на ДВЗи і з Китаю, а також ремонт окремих компонентів:
розбирання і промивання під тиском на ДВЗи з Китаю
вирівнювання корпусу на ДВЗи з Китаю
регенерація часу з Китаю (сідло, вал)
заміна ремонтних комплектів новими з Китаю (поршень, гільза, штифт, кільця)
шліфування і балансування колінчастого вала з Китаю
регенерація шатунів з Китаю (опори, заміна рукава)
регенерація головок з Китаю (перевірка герметичності, заміна клапанів, напрямних, сідла клапанів для нових)
регенерація інжекторів з Китаю (заміна наконечників),
регенерація инжекторного насоса з Китаю (нові елементи, герметики)
регенерація водяного насоса з Китаю
регенерація компресора з Китаю
заміна втулок поршневий головки з Китаю
обмін ущільнення на двигуни з Китаю
регенерація турбонагнетателя з Китаю
регенерація радіатора з Китаю
заміна підшипників, герметиків, шайб, гвинтів з Китаю і т. д,
початкова притирання на ДВЗи з Китаю
за бажанням замовника ми можемо провести випробування на ДВЗи з Китаю на динамометрі.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на ДВС, ремонті коробок, відповімо на Ваші запитання: служба вилочного навантажувача Тел: (096) 391-33-45.

5/5 - (1 vote)
Comments for this post are closed.