Двигун LIEBHERR Київ і Україна

Двигун LIEBHERR Київ і Україна

Двигун LIEBHERR в Києві і по Україні

Діагностика, консультації, заміна і ремонт на двигун LIEBHERR в Києві і по Україні.

У вас є двигун LIEBHERR і потрібен ремонт?

Необхідність капітального ремонту двигуна також може виникати через відмову — згоріла прокладка під головкою, тріщини деяких елементів системи колінчастого вала (детонационное згоряння), заклинювання двигуна через нестачу олії (раптовий витік, наприклад, через пошкодження масляного піддону) або тріщини або пропустіть ланцюг ГРМ або ремінь ГРМ.

Ми пропонуємо повний спектр ремонти послуг на двигун LIEBHERR — загальний ремонт, поточний ремонт, діагностика.

Наші фахівці будуть раді допомогти вам і розповісти, в чому полягає ремонт двигуна LIEBHERR, і відповісти на інші питання, скориставшись формою для запису або зателефонувавши за телефоном (096) 391-33-45 (вайбер).

Зміст:

— Чому ми
— Сервісні бригади
— Сервісні бригади
— Двигун LIEBHERR
— Фронтальний навантажувач Liebherr
— Необхідність капітального ремонту двигуна
— Обсяг робіт ремонт на двигун LIEBHERR
— Капітальний ремонт на двигуни LIEBHERR

Чому ми

  1. двигун LIEBHERRСервісні бригади складаються з професіоналів своєї справи, які практикують багато років у своєму напрямку, готові до виїзду в вас 24 години на добу!
  2. Працюють сертифіковане «Дозвіл УкрГірПрод Нагляду».
  3. Платник ПДВ. Готівковий і безготівковий розрахунок.
  4. Гарантія замінені запчастини 365 днів.

Сервісні бригади

Виконують види ремонту:

  • невеликий,
  • середній,
  • капітальний.

Терміни приїзду:

  • Київ і область — 24 години,
  • Україна — 72 години з моменту подачі заявки.

Двигун Liebherr L 550 — 586 2plus2

Для «сімейства» великих колісних навантажувачів Liebherr існує шість моделей: L 550 2plus2, L 556 2plus 2, L 566 2plus2, L 576 2plus 2, L 580 2plus 2, L 586 2plus 2. Вага машини становить 16525, 17270, 22500, 24260 , 24580 і 31380 кг відповідно.

Фронтальний навантажувач Liebherr L 586 2plus2 Fot. Liebherr

Сучасна, ергономічний корпус кабіни, безступінчатий привід Liebherr з коробкою передач 2plus2 без відключення приводу, стандартне демпфірування вібрації під час руху, оптимальний розподіл ваги і зручний доступ до точок технічного обслуговування, а також унікальне положення конструкції двигуна забезпечують оператору комфортні умови роботи.

За допомогою тільки одного важеля управління оператор може точно і чуйно контролювати всі робочі і ходові руху. Можлива обережна і безпечна робота, коли ліва рука постійно лежить на кермі.

Використання гідростатичного приводу дозволяє встановлювати дизельний двигун Liebherr в поздовжньому положенні в задній частині автомобіля так, щоб вихідний вал був звернений назад. У порівнянні зі звичайними колісними навантажувачами це призводить до зниження ваги машини з більшою перекидаючий навантаженням і більш високою ефективністю перевантаження в годину. У порівнянні зі звичайними приводами гідростатична трансмісія може знизити витрату палива до 25%. Це знижує експлуатаційні та екологічні витрати.

Для управління зарядними пристроями використовуються 4-циліндровий дизельний двигун Liebherr D934S A6 потужністю 129 кВт (L 550 2plus2), 4-циліндрові D934L A6 потужністю 140 кВт (L 556 2plus 2), 6-циліндрові D936L A6 потужністю 190 (L 566). 2plus2), 200 (L 576 2plus2, L 580 2plus2) і 250 кВт (L 586 2 плюс 2).

Ці пристрої мають вбудований автоматичний гідравлічний гальмо, тому додатковий мокрий багатодисковий гальмо практично не зношується. Реверс-редуктор був звільнений, завдяки чому кількість зношуються деталей було зведено до мінімуму.

Завдяки монтажному положенню дизельного двигуна, поверненому на 180 °, після відкриття тільки одного кришки камери гідравлічні насоси, бак гідравлічного масла, отсечной клапан гідравлічного масла, повітряний фільтр і головний вимикач акумулятора доступні з положення стоячи. Двигун, розподільний механізм насоса і кондиціонер легкодоступні після відкриття окремої кришки.

Всі матеріали, використовувані в конструкції колісних навантажувачів, були випробувані в інтенсивних і тривалих випробуваннях, завдяки яким навіть в найважчих умовах вони будуть відповідати суворим стандартам якості Liebherr.

Необхідність капітального ремонту двигуна

Необхідність капітального ремонту двигуна також може виникати через відмову — згоріла прокладка під головкою, тріщини деяких елементів системи колінчастого вала (детонационное згоряння), заклинювання двигуна через нестачу олії (раптовий витік, наприклад, через пошкодження масляного піддону) або тріщини або пропустіть ланцюг ГРМ або ремінь ГРМ.

Останнє може відбутися в результаті пропуску дати заміни ременя або навіть … зовсім нового ременя ГРМ, забрудненого охолоджувальною рідиною, моторним маслом або мастилом незнайомим користувачем автомобіля. Всі ці рідини різко скорочують термін служби ременя ГРМ.

Крім того, можуть знадобитися додаткові вкладення

— заміна стартера
— заміна генератора
— контроль стану системи запалювання, при необхідності установка нових котушок запалювання і (якщо використовуються) кабелів запалювання і розподільного пальця і купола
— заміна акумулятора
— контроль стану масових труб (їх осередків).

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, зв’яжіться з нами і відповімо на всі ваші запитання: служба мотористів тел: (096) 391-33-45.

Обсяг робіт ремонт на двигун LIEBHERR

Головка на двигун LIEBHERR:

набір прокладок на двигун LIEBHERR,
гідравлічні штовхачі на двигун LIEBHERR
арматура на двигун LIEBHERR
напрямні на двигун LIEBHERR.

Блок на двигун LIEBHERR:

комплект прокладок і гвинтів на двигун LIEBHERR,
поршні на двигун LIEBHERR,
кільця на двигун LIEBHERR
основний підшипник на двигун LIEBHERR
колінчаті підшипники на двигун LIEBHERR.

Аксесуари на двигун LIEBHERR:

привід приводу гідроприводу + водяний насос на двигун LIEBHERR
турбокомпресор на двигун LIEBHERR
двомасових колесо на двигун LIEBHERR
Регенерація уприскування на двигун LIEBHERR.

Ремонт блоку на двигун LIEBHERR:

ремонт головки на двигун LIEBHERR
обрізка блоку на двигун LIEBHERR
шліфування вала на двигун LIEBHERR
ремонт шатунів на двигун LIEBHERR
розбирання та збирання на двигун LIEBHERR.

Капітальний ремонт на двигуни LIEBHERR

Капитальный ремонт двигателя погрузчикаМи виконуємо капітальний ремонт на двигуни LIEBHERR, а також ремонт окремих компонентів:
розбирання і промивання під тиском на двигуни LIEBHERR
вирівнювання корпусу на двигуни LIEBHERR
Регенерація часу LIEBHERR (сідло, вал)
заміна ремонтних комплектів новими LIEBHERR (поршень, гільза, штифт, кільця)
шліфування і балансування колінчастого вала LIEBHERR
регенерація шатунів LIEBHERR (опори, заміна рукава)
регенерація головок LIEBHERR (перевірка герметичності, заміна клапанів, напрямних, сідла клапанів для нових)
регенерація інжекторів LIEBHERR (заміна наконечників),
регенерація инжекторного насоса LIEBHERR (нові елементи, герметики)
регенерація водяного насоса LIEBHERR
регенерація компресора LIEBHERR
заміна втулок поршневий головки LIEBHERR
обмін ущільнення на двигуни LIEBHERR
регенерація турбонагнетателя LIEBHERR
регенерація радіатора LIEBHERR
заміна підшипників, герметиків, шайб, гвинтів LIEBHERR і т. д,
початкова притирання на двигуни LIEBHERR
за бажанням замовника ми можемо провести випробування на двигуни LIEBHERR на динамометрі.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, відповімо на Ваші запитання: служба вилочного навантажувача Тел: (096) 391-33-45.

Двигун LIEBHERR Київ і Україна обновлено: Май 20, 2019 автором: Инженер
Comments for this post are closed.