Двигун Катерпіллар Київ і Україна

Двигун Катерпіллар Київ і Україна

Двигун Катерпіллар в Києві і по Україні

Діагностика, консультації, заміна і ремонт на двигун Катерпіллар в Києві і по Україні.

У вас є двигун Катерпіллар і потрібен ремонт?

Симптоми помилки різні. У сучасній техніці ця несправність призведе до того, що індикатор несправності двигуна загориться як мінімум, а в деяких випадках двигун може перейти в аварійний режим. На старіших навантажувачах, несправність системи рециркуляції відпрацьованих газів може призвести до появи трохи більшої кількості диму. У разі старих навантажувачах з поганою електронікою, економічний ремонт цього елемента часто включає в себе … видалення його. Новіші з них важче, а сам клапан оснащений аксесуарами — датчиками, охолоджувачем і т. д.

Ми пропонуємо повний спектр ремонти послуг на двигун Катерпіллар — загальний ремонт, поточний ремонт, діагностика.

Наші фахівці будуть раді допомогти вам і розповісти, в чому полягає ремонт двигуна Катерпіллар, і відповісти на інші питання, скориставшись формою для запису або зателефонувавши за телефоном (096) 391-33-45 (вайбер).

Зміст:

— Чому ми
— Сервісні бригади
— Двигун Катерпиллар
— Що зламано в дизельних двигунах?
— Обсяг робіт ремонт на двигун Катерпіллар
— Капітальний ремонт на двигуни Катерпіллар

Чому ми

  1. двигун КатерпілларСервісні бригади складаються з професіоналів своєї справи, які практикують багато років у своєму напрямку, готові до виїзду в вас 24 години на добу!
  2. Працюють сертифіковане «Дозвіл УкрГірПрод Нагляду».
  3. Платник ПДВ. Готівковий і безготівковий розрахунок.
  4. Гарантія замінені запчастини 365 днів

Сервісні бригади

Виконують види ремонту:

  • невеликий,
  • середній,
  • капітальний.

Терміни приїзду:

  • Київ і область — 24 години,
  • Україна — 72 години з моменту подачі заявки.

Двигун Катерпиллар

Що зламано в дизельних двигунах?

ремонт мотора погрузчикаУ минулому несправності дизельного двигуна відбувалися в основному через зношування, і ремонт на двигун Катерпиллар можна було планувати заздалегідь, сьогодні є більше аварійних деталей, а несправності непередбачувані.

  • Двомасових колесо
  • Інжектори
  • Система очищення вихлопних газів
  • Турбокомпресор.

Перераховані компоненти є «товстими» і дорогими. У сучасному дизельному двигуні Катерпіллар присутні десятки датчиків і велика установка, а також драйвер — всі ці речі виходять з ладу.

Якщо ви зламали свій дизельний двигун, шукайте професіоналів з вузькою спеціалізацією. Таким чином, ви уникаєте випадкової заміни деталей.

Зчитувача коду помилки часто недостатньо для точного визначення місця несправності.

1 Двомасових колесо

Цей елемент знижує вібрації і знімає перевантаження в системі приводу, підвищує комфорт і захищає від ушкодження коробки передач. На жаль, двомасових маховик є аварійним компонентом — він часто виходить з ладу до досягнення 100 000 одиниць. км.

Колесо з двома масами не любить різкого пуску, і навіть більше … рух на дуже низькій швидкості, коли виникають явні вібрації, наприклад, під час паркування або заднього ходу. Витрати на ремонт можна зменшити, замінивши «дві чверті» звичайним маховиком і відповідним зчепленням, але ризикуючи тим самим більш швидким зносом редуктора і зниженням комфорту.

2 Інжектори

У сучасному дизелі вони виконують кілька операцій для кожного обороту двигуна, що обумовлює їх чутливість до якості палива і схильність до зносу.

Більшість з них можуть бути відновлені (кілька сотень гривень за штуку), у деяких немає частин.

3 Система очищення вихлопних газів

Проблема з фільтром сажі — якщо навантажувач не відображує помилку і їде нормально — проявляється в підвищенні рівня масла в двигуні і підвищеному згорянні: контролер двигуна для підвищення температури в фільтрі дозує збільшена кількість палива — частина потрапляє в масляний піддон.

Чим більше ви використовуєте фільтр і двигун для куріння, тим гірше система буде очищатися. Примітка: використане моторне обладнання також зашкодить новий фільтр — його заміна на новий — марна трата грошей.

Майстерні тюнінгу насилу справляються, обмінюються програмним забезпеченням і видаляють DPF.

4 Турбокомпрессор

Недолік харчування, куріння, спалювання масла є симптомами зносу турбокомпресора. Перед заміною турбо майстерні слід пошукати причину пошкодження старої деталі.

5 ТНВД інжекційні насос

Старі ін’єкційні насоси іноді повинні бути встановлені фахівцями. Як правило, вони знімаються зі старою техніки і ремонтуються за допомогою спеціалізованих пристроїв. Симптомами поганий настройки насоса є занадто низька або занадто висока швидкість обертання, нерівномірна робота двигуна Катерпиллар, куріння. Сучасні насоси високого тиску не встановлюються, але іноді їх замінюють.

6 Пошкоджена обробка

Подряпини на стінках циліндра — щось попало! Або це були металеві тирса (також система уприскування може потребувати ремонту!). Або невеликий шматочок піску через рух зі старим, використаним повітряним фільтром. Ремонт полягає в заміні блоку двигуна або самої втулки.

7 Система рециркуляції вихлопних газів

ремонт КатСимптоми помилки різні. У сучасній техніці ця несправність призведе до того, що індикатор несправності двигуна загориться як мінімум, а в деяких випадках двигун може перейти в аварійний режим. На старіших навантажувачах без системи OBD несправність системи рециркуляції відпрацьованих газів може призвести до появи трохи більшої кількості диму, що може зійти з рук водія.

У разі старих навантажувачах з поганою електронікою, економічний ремонт цього елемента часто включає в себе … видалення його. Новіші з них важче, а сам клапан оснащений аксесуарами — датчиками, охолоджувачем і т. д. Це збільшує витрати.

8 Ланцюг ГРМ

Ланцюг приводу ГРМ рідко ламається, як ремінь, але може стрибати або розтягуватися. Перші ознаки зносу: шум і неправильна робота двигуна, проблеми з запуском. Заміна: завжди з зубчастими колесами. Послуга може бути дорогою через погане доступу (деякі моделі двигун Катерпиллар, Mercedes, BMW).

9 Поршень, кільця

Несправність поршня або кілець — це несправність, яка рідко виникає спонтанно. Це повинно мати місце, наприклад, «заливка» інжектора або підвісний клапан в головці. Відкладення поршня на поршні прилипають до кілець через погане складу суміші або неправильного кута вприскування, і тріщина або вигорання поршня можуть бути результатом перегріву. Вартість і спосіб ремонту залежать від того, пошкоджена чи гільза циліндра, а також від конструкції на двигун Катерпиллар.

10 Система впуску

В системі впуску типовим дефектом є поломка заслінок, контролюючих подачу повітря — якщо це станеться, вони потрапляють в двигун, завдаючи шкоди. Крім того, у нас також є датчики температури, витратомір. Особливо другий елемент, незважаючи на свою просту конструкцію (трубка з нагрівальним елементом, що охолоджується протікає повітрям), коштує дорого.

11 Головка двигуна

Головка дизельного двигуна схильна до постійних вібрацій і стрибків температури, тому мікротріщини практично природні. Поки в камерах згоряння відсутній продування або потрапляння охолоджувальної рідини, автомобіль їде. Головка на двигун Катерпиллар може бути приварена, в деяких випадках деталі використовуються в якості альтернативи. Новий керівник зазвичай недоступний через високу ціну.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, зв’яжіться з нами і відповімо на всі ваші запитання: служба мотористів тел: (096) 391-33-45.

Обсяг робіт ремонт на двигун Катерпіллар

Головка на двигун Катерпіллар:

набір прокладок на двигун Катерпіллар,
гідравлічні штовхачі на двигун Катерпіллар
арматура на двигун Катерпіллар
напрямні на двигун Катерпіллар.

Блок на двигун Катерпіллар:

комплект прокладок і гвинтів на двигун Катерпіллар,
поршні на двигун Катерпіллар,
кільця на двигун Катерпіллар
основний підшипник на двигун Катерпіллар
колінчаті підшипники на двигун Катерпіллар.

Аксесуари на двигун Катерпіллар:

привід приводу гідроприводу + водяний насос на двигун Катерпіллар
турбокомпресор на двигун Катерпіллар
двомасових колесо на двигун Катерпіллар
Регенерація уприскування на двигун Катерпіллар.

Ремонт блоку на двигун Катерпиллар:

ремонт головки на двигун Катерпиллар
обрізка блоку на двигун Катерпиллар
шліфування вала на двигун Катерпиллар
ремонт шатунів на двигун Катерпіллар
розбирання та збирання на двигун Катерпиллар.

Капітальний ремонт на двигуни Катерпіллар

Капитальный ремонт двигателя погрузчикаМи виконуємо капітальний ремонт на двигуни Катерпіллар, а також ремонт окремих компонентів:
розбирання і промивання під тиском на двигуни Катерпіллар
вирівнювання корпусу на двигуни Катерпіллар
Регенерація часу Катерпіллар (сідло, вал)
заміна ремонтних комплектів новими Катерпіллар (поршень, гільза, штифт, кільця)
шліфування і балансування колінчастого вала Катерпіллар
регенерація шатунів Катерпіллар (опори, заміна рукава)
регенерація головок Катерпіллар (перевірка герметичності, заміна клапанів, напрямних, сідла клапанів для нових)
регенерація інжекторів Катерпіллар (заміна наконечників),
регенерація инжекторного насоса Катерпіллар (нові елементи, герметики)
регенерація водяного насоса Катерпіллар
регенерація компресора Катерпіллар
заміна втулок поршневий головки Катерпіллар
обмін ущільнення на двигуни Катерпіллар
регенерація турбонагнетателя Катерпіллар
регенерація радіатора Катерпіллар
заміна підшипників, герметиків, шайб, гвинтів Катерпіллар і т. д,
початкова притирання на двигуни Катерпіллар
за бажанням замовника ми можемо провести випробування на двигуни Катерпіллар на динамометрі.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, відповімо на Ваші запитання: служба вилочного навантажувача Тел: (096) 391-33-45.

Двигун Катерпіллар Київ і Україна обновлено: Май 21, 2019 автором: Инженер
Comments for this post are closed.