Двигун Детройт Дизель Київ і Україна

Двигун Детройт Дизель Київ і Україна

Двигун Детройт Дизель в Києві і по Україні

Діагностика, консультації, заміна і ремонт на двигун Детройт Дизель в Києві і по Україні.

У вас є двигун Детройт Дизель і потрібен ремонт?

Цікавою особливістю рядних блоків була їх симетрія, що означало, що окремі частини обладнання могли бути встановлені на обох сторонах двигуна, в залежності від застосування. Багато моделей також можуть працювати за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки. Двигуни, що працюють «наліво», зазвичай використовувалися в човнах і автобусах.

Ми пропонуємо повний спектр ремонти послуг на двигун Детройт Дизель — загальний ремонт, поточний ремонт, діагностика.

Наші фахівці будуть раді допомогти вам і розповісти, в чому полягає ремонт двигуна Детройт Дизель, і відповісти на інші питання, скориставшись формою для запису або зателефонувавши за телефоном (096) 391-33-45 (вайбер).

Зміст:

— Чому ми
— Сервісні бригади
— Двигун Детройт Дизель
— Серія Детройт Дизель 71
— Детройт Дизель 92 серії
— Обсяг робіт ремонт на двигун Детройт Дизель
— Капітальний ремонт на двигуни Детройт Дизель

Чому ми

  1. двигун Детройт ДизельСервісні бригади складаються з професіоналів своєї справи, які практикують багато років у своєму напрямку, готові до виїзду в вас 24 години на добу!
  2. Працюють сертифіковане «Дозвіл УкрГірПрод Нагляду».
  3. Платник ПДВ. Готівковий і безготівковий розрахунок.
  4. Гарантія замінені запчастини 365 днів.

Сервісні бригади

Виконують види ремонту:

  • невеликий,
  • середній,
  • капітальний.

Терміни приїзду:

  • Київ і область — 24 години,
  • Україна — 72 години з моменту подачі заявки.

Двигун Детройт Дизель

Серія Детройт Дизель 71

двигун ДетройтІсторія цього сімейства дизельних двигунів почалася ще до Другої світової війни, коли 6-циліндровий рядний дизельний двигун серії 71 був представлений в якості флагманського продукту Детройтського підрозділу дизельних двигунів General Motors. Потім, в 1957 році, з’явилася більш широка версія.

Цікаво, що позначення серії 71 відноситься до кубічної ємності одного циліндра, вимірюваної в кубічних дюймах. Тут було рівно 70,93 кубічних дюйма або 1162,4 кубічних сантиметра. Знаючи кількість циліндрів і їх потужність, дуже легко розрахувати загальну ємність циліндрів всього двигуна. Наприклад, 8V71 мав 8 разів 1152,4 куб. см (близько 71 куб. см) або 9296 куб. См (9,29 літра).

Рядні двигуни мали один, два, чотири або шість циліндрів і мали маркування 1-71, 2-71, 4-71, 6-71 відповідно. Блоки лопатей мали 6, 8, 12, 16 або 24 циліндра і були позначені як 6V71, 8V71, 12V71, 16V71 і 24V71. Крім того, два найбільших агрегату використовували безліч головок менших двигунів для підтримки розумних розмірів і ваги. Тому в 16-циліндровому двигуні використовувалися чотири головки двигуна об’ємом 4-71, а в 24-циліндровому двигуні було до чотирьох головок двигуна об’ємом 6-71. Це рішення також дозволило значно знизити витрати на будівництво і обслуговування, так як багато деталей були звичайними для невеликих двигунів.

Цікавою особливістю рядних блоків була їх симетрія, що означало, що окремі частини обладнання могли бути встановлені на обох сторонах двигуна, в залежності від застосування. Багато моделей також можуть працювати за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки. Двигуни, що працюють «наліво», зазвичай використовувалися в човнах і автобусах.

Всі двигуни серії 71 в циклі полоскання використовують так звані Коріння повітродувки. Вони встановлюються на зовнішній стороні повітряного насоса за допомогою поршнів, що запобігають обертання і блокуючих, для нагнітання повітря під низьким тиском в циліндри, через канали сердечника в блоці і отвори в стінках циліндра.

тойота погрузчик ремонт двигателяДвигуни мали два або чотири клапани на циліндр і одиницю вприскування палива (один інжектор на циліндр). Вони були доступні як в безнаддувних версіях (позначення N), так і з турбонаддувом (T) і додатково оснащені интеркулером (TA). У вантажівках і автобусах також був обладнаний знаменитий «гальмо Джейка» (описаний тут в тексті на DAF 95.500).

Лопатеві двигуни серії 71 досягли від 10 до 1800 к.с. У вантажівках найбільш частими були 6, 8- або 12-циліндрові агрегати. Найменші з них, за своєю характерною роботі, називалися «Людина, що кричить Джиммі» або «Людина, що кричить Джиммі» (Джиммі як скорочення від імені General Motors). Вони досягли 238 або 304 к.с. у версії з турбонаддувом. Варіант V8 розвивав потужність 318 або 384 к.с., а модель з 12 циліндрами отримала прізвисько «Buzzin Dozen», а в разі вантажних автомобілів вона розвивала потужність від 450 до 550 к.с.

Були і більш потужні варіанти 12-циліндрової версії, що досягають до 900 к.с.

Проте, вони використовувалися в інших транспортних засобах, ніж вантажівки або в якості промислових двигунів. Цікаво, що кожен з цих агрегатів досяг максимальної потужності після того, як перевищив межу 2000 об / хв.

Серія 71 була дуже популярна в Сполучених Штатах. Ці двигуни приводили в рух практично всі. У 1960-х і 1970-х роках практично кожен міжміський автобус був оснащений такими двигунами Детройт Дизель з 6 або 8 циліндрами. Характерний звук роботи рядних шестициліндрових автомобілів також часто згадувався солдатами, які беруть участь у Другій світовій війні.

Незаперечні переваги, з простотою на передньому краї, зробили Детройт в різних конфігураціях масою для піхоти і танків.

Що оцінили інженери-будівельники, що оцінили будівельники бойових машин. На американських будівельних майданчиках було багато машин, оснащених двотактними дизельними двигунами серії 71. Запилення навколишнього середовища, очевидно, не вразило двигуни — було важливо тільки, щоб в двигуні було масло і паливо.

Написавши цю статтю, я натрапив на безліч спогадів про людей, які використовували двигуни серії 71. Майже всі підкреслювали ті ж особливості.

У них був характерний звук роботи, а також високий рівень шуму. Низькі витрати на ремонт були значними — наприклад, заміна повного поршня коштувала не більше 70 доларів США, а інжектор — до 20 доларів США. Також згадано було низьке енергоспоживання в більш низькому діапазоні обертання і … проблеми з ущільненням ранніх версій. Мабуть, ця проблема була настільки великою, що в 1960-х роках темні сліди моторного масла можна було побачити на цілих бетонних ділянках автомагістралей (поліпшення було досягнуто завдяки використанню кілець ущільнювачів). У той же час, це свідчення популярних двигунів серії Detroit Diesel 71.

Детройт Дизель 92 серії

Серія 92 — це двотактні дизелі, які з’являються тільки в системі лопатей. Вони випускалися в версіях від шести до шістнадцяти циліндрів. Вони були представлені на ринку в 1974 році. Це було сімейство споріднених двигунів в порівнянні з серією 71, але зі збільшеним робочим об’ємом і поліпшеними експлуатаційними параметрами.

Більшість двигунів 92-й серії були з турбонаддувом, а велика частина також з інтеркулером. Найбільш часто використовувалися 6- і 8-циліндрові варіанти потужністю від 270 до 550 к.с. У 80-х і 90-х роках двигун Детройт Дизель 92 були основним драйвером автобусів в США. Багато з них також їздили на вантажівках.

Спочатку двигуни 92 серії боролися з так званими дитячі хворобами, з якими інженери GM впоралися на початку 1980-х років. Наступні установки, звані «Срібло 92-й серії», практично не мали структурних дефектів. У брошурах, які рекламують покращений двигун, відзначається значне поліпшення показників водіння і експлуатації, а також зниження витрати палива, підвищення чистоти і поліпшення екології.

Серія 92 була знята з виробництва влітку 1995 року, як і старіша серія 71. Вони поступилися місцем більш тихим, чистішим і більш дружелюбним водіям чотиритактних двигунів серії 60. П’ять років по тому сам Детройт Дизель був проданий General Motors групі Daimler. Сьогодні двигун Детройт Дизель часто є американськими аналогами двигунів вантажних автомобілів Mercedes.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, зв’яжіться з нами і відповімо на всі ваші запитання: служба мотористів тел: (096) 391-33-45.

Обсяг робіт ремонт на двигун Детройт Дизель

Головка на двигун Детройт Дизель:

набір прокладок на двигун Детройт Дизель,
гідравлічні штовхачі на двигун Детройт Дизель
арматура на двигун Детройт Дизель
напрямні на двигун Детройт Дизель.

Блок на двигун Детройт Дизель:

комплект прокладок і гвинтів на двигун Детройт Дизель,
поршні на двигун Детройт Дизель,
кільця на двигун Детройт Дизель
основний підшипник на двигун Детройт Дизель
колінчаті підшипники на двигун Детройт Дизель.

Аксесуари на двигун Детройт Дизель:

привід приводу гідроприводу + водяний насос на двигун Детройт Дизель
турбокомпресор на двигун Детройт Дизель
двомасових колесо на двигун Детройт Дизель
Регенерація уприскування на двигун Детройт Дизель.

Ремонт блоку на двигун Детройт Дизель:

ремонт головки на двигун Детройт Дизель
обрізка блоку на двигун Детройт Дизель
шліфування вала на двигун Детройт Дизель
ремонт шатунів на двигун Детройт Дизель
розбирання та збирання на двигун Детройт Дизель.

Капітальний ремонт на двигуни Детройт Дизель

Капитальный ремонт двигателя погрузчикаМи виконуємо капітальний ремонт на двигуни Детройт Дизель, а також ремонт окремих компонентів:
розбирання і промивання під тиском на двигуни Детройт Дизель
вирівнювання корпусу на двигуни Детройт Дизель
регенерація часу Детройт Дизель (сідло, вал)
заміна ремонтних комплектів новими Детройт Дизель (поршень, гільза, штифт, кільця)
шліфування і балансування колінчастого вала Детройт Дизель
регенерація шатунів Детройт Дизель (опори, заміна рукава)
регенерація головок Детройт Дизель (перевірка герметичності, заміна клапанів, напрямних, сідла клапанів для нових)
регенерація інжекторів Детройт Дизель (заміна наконечників),
регенерація инжекторного насоса Детройт Дизель (нові елементи, герметики)
регенерація водяного насоса Детройт Дизель
регенерація компресора Детройт Дизель
заміна втулок поршневий головки Детройт Дизель
обмін ущільнення на двигуни Детройт Дизель
регенерація турбонагнетателя Детройт Дизель
регенерація радіатора Детройт Дизель
заміна підшипників, герметиків, шайб, гвинтів Детройт Дизель і т. д,
початкова притирання на двигуни Детройт Дизель
за бажанням замовника ми можемо провести випробування на двигуни Детройт Дизель на динамометрі.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, відповімо на Ваші запитання: служба вилочного навантажувача Тел: (096) 391-33-45.

Двигун Детройт Дизель Київ і Україна обновлено: Июнь 13, 2019 автором: Инженер
Comments for this post are closed.