Двигун Део Київ і Україна

Двигун Део Київ і Україна

Двигун Део в Києві і по Україні

Діагностика, консультації, заміна і ремонт на двигун Део в Києві і по Україні.

У вас є двигун Део і потрібен ремонт?

Наш ремсервис, завдяки своєму досвіду і людським і технічних ресурсів, виконує всі ремонтні роботи двигунів для дуже маленьких машин, таких як генератори, різці, ущільнювачі за допомогою машин середнього розміру, таких як міні-екскаватори та екскаватори-навантажувачі, трактори, аж до великих машин, таких як грейдери або гусеничні екскаватори.

Ми пропонуємо повний спектр ремонти послуг на двигун Део — загальний ремонт, поточний ремонт, діагностика.

Наші фахівці будуть раді допомогти вам і розповісти, в чому полягає ремонт двигуна Део, і відповісти на інші питання, скориставшись формою для запису або зателефонувавши за телефоном (096) 391-33-45 (вайбер).

Зміст:

— Чому ми
— Сервісні бригади
— Двигун Део
— Чому варто вибрати ремсервис Рем СпецТехніка?
— Ремонт двигунів інших виробників
— Обсяг робіт ремонт на двигун Део
— Капітальний ремонт на двигуни Део

Чому ми

  1. двигун ДеоСервісні бригади складаються з професіоналів своєї справи, які практикують багато років у своєму напрямку, готові до виїзду в вас 24 години на добу!
  2. Працюють сертифіковане «Дозвіл УкрГірПрод Нагляду».
  3. Платник ПДВ. Готівковий і безготівковий розрахунок.
  4. Гарантія замінені запчастини 365 днів.

Сервісні бригади

Виконують види ремонту:

  • невеликий,
  • середній,
  • капітальний.

Терміни приїзду:

  • Київ і область — 24 години,
  • Україна — 72 години з моменту подачі заявки.

Двигун Део

ремонт Daewoo DOOSANВантажівки з двотактними дизельними двигунами — Део, а також їх особливості.

Що насправді означає, що двигун двотактний? Почнемо з того, що за один хід поршня відбувається будь-яке переміщення поршня від нижнього до крайнього положення або навпаки. Таким чином, двотактний двигун виконує свій повний робочий цикл з кожним повним оборотом колінчастого вала, що означає всього два ходи. У чотиритактному двигуні, за аналогією, робочий цикл відбувається після двох повних обертів вала, тобто чотирьох тактів.

Чотиритактні двигуни мають такт всмоктування, такт стиснення, робочий такт і такт випуску. Тільки в двотактному режимі є такт стиснення і робочий такт.

Два інших замінюють так зване ополіскування, здійснюване заправних насосом. Коротше кажучи, це включає в себе видалення вихлопних газів з робочого простору двигуна шляхом введення в нього свіжої навантаження. Таким чином, двотактний робочий контур складається з такту стиснення і робочого такту, в кінці якого може початися початок циклу полоскання.

Двотактні двигуни, теоретично, повинні досягати більшої питомої потужності.

На практиці через менш точного обміну заряду в двигуні це відбувається інакше. Основними перевагами двотактних двигунів є, перш за все, простота конструкції, низькі витрати на ремонт і технічне обслуговування, відносно невелику вагу, висока потужність і високий крутний момент при високих оборотах, а також легкий запуск і швидкий темп досягнення робочої температури. До дефектів відносяться «слабке дно», високі викиди вихлопних газів, як правило, високий витрата палива, рівень шуму і висока теплове навантаження.

Доступні двотактні двигуни низького, середнього і високого тиску. Сьогодні це, як правило, найменші двигуни (наприклад, приводи косарок) і найбільші (наприклад, суднові двигуни). Однак два десятиліття тому двоколісні мотори часто зустрічалися в вантажівках як двигуни, що працюють на дизелі.

Чому варто вибрати ремсервис Рем СпецТехніка?

Тому що наш ремсервис це:

Ремонтний сервіс, для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння Део в Україні, і регіональний сервіс будівельної, спецтехніки (міні-екскаватори, екскаватори, навантажувачі, самоскиди, конвертатори) від Део з 8-річним досвідом, підтримуваний численними теоретичними і практичними тренінгами в різних частинах країни.

Добре обладнаний ремонтний центр з краном, склад запасних частин, спеціалізованим інструментом і мобільною системою гальмування двигуном, що дозволяє обкатку двигуна і вимірювання параметрів після ремонту.

Мобільний сервіс, що складається з екіпажів і службових автомобілів, які є справжніми майстернями на колесах для сервісних робіт по всій країні для кращої доступності.

Послуга включає в себе як періодичні перевірки, так і гарантійний та післягарантійний ремонт навантажувачів та двигунів спецтехніки Део. Завдяки сильній позиції бренду Део в світі і присутності двигунів Део у багатьох світових виробників.

Ремонт двигунів інших виробників

ремонт CATERPILLAR, київ, діагностика, консультація, навантажувач, складської техніки, українаРем СпецТехніка має великий досвід ремонту двигунів інших виробників з використанням сучасних технологій. До них відносяться машини TEREX, Schaeff, Komatsu, Takeuchi, Neuson, Hitachi, Case, Kramer Allrad, Neuson-Wacker, Weidemann, New Holland, Gehl, Airman, Doosan, Sunward, Ihimer, Locust, LiuGong і багато інших, більш-менш відомі бренди. За оцінками, дизельні двигуни використовуються приблизно в 50% від загальної кількості міні- та міді-екскаваторів в світі.

Ремонтуємо генераторні версії двигунів іспользуютщіхся такими виробниками, як: Atlas Copco, Himoinsa, Pramac, Endress, SDMO, Esab, Mosa.

Наші двигуни також використовуються виробниками дорожніх машин: Swepac, Weber, Ammann або нашим внутрішнім ринком Hydrog, Project, Madro і Promad, а також багатьма іншими виробниками з різних сфер діяльності — включаючи Teknamotor, Wood — Mizer, Tech-Pomp, Luxor, Саньок.

Наш ремсервис, завдяки своєму досвіду і людським і технічних ресурсів, виконує всі ремонтні роботи на дуже маленьких машинах, таких як генератори, різці, ущільнювачі за допомогою машин середнього розміру, таких як міні-екскаватори та екскаватори-навантажувачі, трактори, аж до великих машин , таких як грейдери або гусеничні екскаватори.

Якщо ви зацікавлені в ремонті двигунів або машин Део або інших виробників, ми запрошуємо вас зв’язатися з нами.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, зв’яжіться з нами і відповімо на всі ваші запитання: служба мотористів тел: (096) 391-33-45.

Обсяг робіт ремонт на двигун Део

Головка на двигун Део:

набір прокладок на двигун Део,
гідравлічні штовхачі на двигун Део
арматура на двигун Део
напрямні на двигун Део.

Блок на двигун Део:

комплект прокладок і гвинтів на двигун Део,
поршні на двигун Део,
кільця на двигун Део
основний підшипник на двигун Део
колінчаті підшипники на двигун Део.

Аксесуари на двигун Део:

привід приводу гідроприводу + водяний насос на двигун Део
турбокомпресор на двигун Део
двомасових колесо на двигун Део
Регенерація уприскування на двигун Део.

Ремонт блоку на двигун Део:

ремонт головки на двигун Део
обрізка блоку на двигун Део
шліфування вала на двигун Део
ремонт шатунів на двигун Део
розбирання та збирання на двигун Део.

Капітальний ремонт на двигуни Део

двигун навантажувачМи виконуємо капітальний ремонт на двигуни Део, а також ремонт окремих компонентів:
розбирання і промивання під тиском на двигуни Део
вирівнювання корпусу на двигуни Део
регенерація часу Део (сідло, вал)
заміна ремонтних комплектів новими Део (поршень, гільза, штифт, кільця)
шліфування і балансування колінчастого вала Део
регенерація шатунів Део (опори, заміна рукава)
регенерація головок Део (перевірка герметичності, заміна клапанів, напрямних, сідла клапанів для нових)
регенерація інжекторів Део (заміна наконечників),
регенерація инжекторного насоса Део (нові елементи, герметики)
регенерація водяного насоса Део
регенерація компресора Део
заміна втулок поршневий головки Део
обмін ущільнення на двигуни Део
регенерація турбонагнетателя Део
регенерація радіатора Део
заміна підшипників, герметиків, шайб, гвинтів Део і т. д,
початкова притирання на двигуни Део
за бажанням замовника ми можемо провести випробування на двигуни Део на динамометрі.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, відповімо на Ваші запитання: служба вилочного навантажувача Тел: (096) 391-33-45.

Двигун Део Київ і Україна
5 (100%) 2 проголосовалиs
Двигун Део Київ і Україна обновлено: Июнь 14, 2019 автором: Инженер
Comments for this post are closed.