Doosan P158LE-1

Doosan P158LE-1

Doosan P158LE-1 в Києві та по Україні

Діагностика, консультації, заміна і ремонт на Doosan P158LE-1 в Києві й по Україні.

У вас є Doosan P158LE-1 і потрібен ремонт? Ми пропонуємо повний спектр ремонтних робіт на мотор Doosan P158LE-1 — загальний ремонт, поточний ремонт, діагностика.

Doosan P158LE-1 Київ і Україна

Завжди перевіряйте тиск в шинах. Якщо вони низькі — навіть трохи — підійміть їх до належного тиску. На внутрішній стороні дверей водія є наклейка, на якій вказано рекомендоване виробником тиск в шинах.

Наші фахівці будуть раді допомогти вам і розповісти, в чому полягає ремонт двигуна Doosan P158LE-1, і відповісти на інші питання, скориставшись формою для запису або зателефонувавши за телефоном (096) 391-33-45 (вайбер).

Зміст:

— чому ми
— сервісні бригади
— Doosan P158LE-1
— карданний вал навантажувача
— тиск в шинах економить паливо
— обслуговуємо двигуни Doosan P158LE-1 (Дусан)
— обсяг робіт ремонт на Doosan P158LE-1
— капітальний ремонт P158LE-1

Чому ми

  1. двигун Doosan P158LE-1 ремонт київ діагностика консультація навантажувача ричтраков складської техніки УкраїнаСервісні бригади складаються з професіоналів своєї справи, які практикують багато років у своєму напрямку, готові до виїзду в вас 24 години на добу!
  2. Працюють сертифіковане «Дозвіл УкрГірПрод Нагляду».
  3. Платник ПДВ. Готівковий і безготівковий розрахунок.
  4. Гарантія замінені запчастини 365 днів!

Сервісні бригади

Виконують вид ремонту:

  • невеликий,
  • середній,
  • капітальний.

Термін приїзду:

  • Київ і область — 24 години,
  • Україна — 72 години з моменту подачі заявки.

Doosan P158LE-1

ремонти дизельних двигунівПогана вібрація (відмова провідного вала). Коли ви відчуваєте, що ваш навантажувач вібрує, коли їдете дорогою, однією з причин може бути те, чого ви, можливо, ніколи не бачили: ваш карданний вал. Він знаходиться під технікою, і більшість водіїв не забираються туди, щоб дуже часто поглянути.

Карданний вал — це циліндрична частина, яка допомагає передавати крутний момент від двигуна Doosan P158LE-1 до ведучих коліс. Якщо у вас повнопривідний навантажувач, у вас може бути два карданні вали.

На приводному валу є втулки, і коли вони зношуються, це можливе джерело вібрацій. Коли втулки в хорошому стані, вони запобігають вібрацію карданного валу. І якщо ви не відремонтуєте свій транспортний засіб незабаром після виявлення вібрацій, вони будуть продовжувати погіршуватися і викликати знос інших компонентів трансмісії.

Карданний вал навантажувача

ремонт движкаКарданний вал — це, звичайно, тільки одна частина трансмісії. Він охоплює інші деталі, такі як осі, трансмісію, диференціали та шарніри. Всі вони працюють разом і вимагають належного догляду. Коли карданний вал виходить з ладу, це може бути не тільки вібраціями, а й іншими симптомами. До них відносяться труднощі з поворотом, гуркіт, брязкіт і скрип з-під вашого навантажувача. Ви навіть можете відчути тремтіння при прискоренні після зупинки.

Приводні вали можуть вийти з ладу, якщо вони будуть корродировать або пошкоджені нерівній дорогою, бордюрами та сміттям. Навчений технік, який має досвід роботи з трансмісією, використовує спеціальне обладнання, яке не пошкоджує інші деталі трансмісії. Іноді доведеться замінити весь карданний вал; іноді проблеми можна виправити, замінивши окремі компоненти.

Трансмісія вашого навантажувача спроектована так, щоб ви плавно рухалися дорогою. Коли час і відстань починають позначатися на вашому техніці, зверніться в ремонтний центр для огляду вашого навантажувача. Вони будуть знати, як правильно визначити причину ваших проблем і повернути вашому автопарку надійну, плавну і безпечну машину, над створенням якої наполегливо працювали його конструктори.

Рада по економії палива: тиск в шинах економить паливо

Недостатньо накачані шини — відходи газу для багатьох жителів міста Києва. Подумайте, як важко ходити по піску — вам просто потрібно більше працювати через опір. Коли в ваших шинах недостатньо повітря, їх опір коченню різко зростає, і просто потрібно більше газу, щоб дістатися звідси до місця.

Завжди перевіряйте тиск в шинах. Якщо вони низькі — навіть трохи — підійміть їх до належного тиску. На внутрішній стороні дверей водія є наклейка, на якій вказано рекомендоване виробником тиск в шинах.

І не покладайтеся на свою систему контролю тиску в шинах, яка попередить вас, коли вам знадобиться більше повітря. Система TPMS налаштована так, щоб попереджати вас, коли тиск падає на 20 відсотків нижче рекомендованого. Це сильно недокачанних, і вам давним-давно було потрібно більше повітря. А якщо у вас повільне витікання — негайно усуньте її в Рем СпецТехніка.

Подихайте повітрям і заощаджуйте трохи бензину.

Обслуговуємо двигун Doosan (Дусан)

Дусан P158LE ремонт киев диагностика консультация погрузчика ричтраков складской техники Украина lecfy P158LEDoosan D18 (Дусан)
Doosan D24 (Дусан)
Doosan D34 (Дусан)
Doosan 74HP (Дусан)
Doosan 110HP (Дусан)
Doosan DL06 (Дусан)
Doosan 192HP (Дусан)
Doosan DL08 (Дусан)
Doosan D1146 (Дусан)
Doosan DP086LA (Дусан)
Doosan DP086TA (Дусан)
Doosan DP158LC (Дусан)
Doosan DP158LD (Дусан)
Doosan DP180LA (Дусан)
Doosan DP180LB (Дусан)
Doosan DP222LA (Дусан)
Doosan DP222LB (Дусан)
Doosan DP222LC (Дусан)
Doosan P086TI (Дусан)
Doosan P086TI-1 (Дусан)
Doosan P126TI (Дусан)
Doosan P126TI-II (Дусан)
Doosan P158FE (Дусан)
Doosan P158LE (Дусан)
Doosan P158LE-1 (Дусан)
Doosan P158LE-2 (Дусан)
Doosan P158LE-S (Дусан)
Doosan P180FE (Дусан)
Doosan P180LE (Дусан)
Doosan P180LE-1 (Дусан)
Doosan P180LE-S (Дусан)
Doosan P222FE (Дусан)
Doosan P222LE (Дусан)
Doosan P222LE-1 (Дусан)
Doosan P222LE-II (Дусан)
Doosan P222LE-S (Дусан) та інші.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, зв’яжіться з нами та відповімо на всі ваші запитання:

Служба мотористів тел: (096) 391-33-45.

Обсяг робіт ремонт на Doosan P158LE-1

Обсяг робіт ремонт на Doosan P158LE-1

Головка на Doosan P158LE-1:

Набір прокладок на Doosan P158LE-1,
гідравлічні штовхачі на Doosan P158LE-1
арматура на Doosan P158LE-1
напрямні на Doosan P158LE-1.

Блок на двигун Doosan P158LE 1:

Комплект прокладок і гвинтів на двигун Doosan P158LE 1,
поршні на двигун Doosan P158LE 1,
кільця на двигун Doosan P158LE 1
основний підшипник на двигун Doosan P158LE 1
колінчаті підшипники на двигун Doosan P158LE 1.

Аксесуари на двигун Doosan P158LE 1:

Привід приводу гідроприводу + водяна помпа на двигун Doosan P158LE 1
турбокомпресор на двигун Doosan P158LE 1
двомасове колесо на двигун Doosan P158LE 1
регенерація уприскування на двигун Doosan P158LE 1.

Ремонт блоку на двигун Doosan P158LE 1:

Ремонт головки на двигун Doosan P158LE 1
обрізка блоку на двигун Doosan P158LE 1
шліфування вала на двигун Doosan P158LE 1
ремонт шатунів на двигун Doosan P158LE 1
розбирання та збирання на двигун Doosan P158LE 1.

Капітальний ремонт P158LE-1

двигун НіссанМи виконуємо капітальний ремонт P158LE-1, а також ремонт окремих компонентів:
розбирання і промивання під тиском P158LE-1
вирівнювання корпусу P158LE-1
регенерація часу P158LE-1 (сідло, вал)
заміна ремонтних комплектів новими P158LE-1 (поршень, гільза, штифт, кільця)
шліфування і балансування колінчастого вала P158LE-1
регенерація шатунів Doosan P158LE 1 (опори, заміна рукава)
регенерація головок P158LE-1 (перевірка герметичності, заміна клапанів, напрямних, сідла клапанів для нових)
регенерація інжекторів P158LE-1 (заміна наконечників),
регенерація інжекторного насоса Doosan P158LE 1 (нові елементи, герметики)
регенерація водяного насоса P158LE-1
регенерація компресора P158LE-1
заміна втулок поршневої головки Doosan P158LE 1
обмін ущільнення P158LE-1
регенерація турбонагнітача Doosan P158LE 1
регенерація радіатора P158LE-1
заміна підшипників, герметиків, шайб, гвинтів P158LE-1 і т. д,
початкове притирання P158LE-1
за бажанням замовника ми можемо провести випробування P158LE-1 на динамометрі.

Зателефонуйте нам, якщо ви зацікавлені в сервісі вилочного навантажувача, ремонті на двигун, ремонті коробок, відповімо на Ваші запитання: служба вилочного навантажувача Тел: (096) 391-33-45.

Doosan P158LE-1 в Києві Ремонт двигунів

Doosan P158LE-1 обновлено: 24 июня, 2021 автором: Инженер
Комментарии к этому посту закрыты.