Зламався блок управління навантажувача?

Зламався блок управління навантажувача?

Проводимо ремонт навантажувачів, річ траків, штабелерів та іншої складської техніки.

Також електричних систем: Діагностика, ремонт, відновлення електричних ланцюгів, ремонт та заміна електричних агрегатів ремонтуємо блок управління електронавантажувача.

Рем СпецТех відрізняється від своїх конкурентів тим, що ми виробляємо ремонт і техобслуговування складської техніки різних брендів, та на різних терріторіях як в самому Києві так і України.

ремонт штабеллеров УкраинаМи з розумінням ставимося до того, що на складі може працювати складська техніка різних брендів Jungheinrich, Linde, BT, і ін.

Ми так само розуміємо, що працювати з двома, трьома компаніями по обслуговуванню техніки так само не зручно.

Рем СпецТех як мультибрендова компанія пропонує професійний ремонт складської техніки таких брендів Jungheinrich, Linde, BT, Yale, Still, Toyota, Komatsu, Mitsubishi, Nissan, TCM, Hyster, Daewoo та інші…

Також продовжуэмо статтю «З чого складаються вилкові навантажувачі?»

1980 рік приніс значний поступ у розвитку систем управління двигуном навантажувача. Впровадження мікропроцесорів дозволило збільшити швидкодію пристрою управління і зменшити його розміри.

Ремонт блоков управленияЕлектронні системи встановлювалися не тільки на електронавантажувачі, але так само на дизельні і бензинові навантажувачі. Застосування контролерів, керуючих ДВС, дало можливість підвищити продуктивність і безпеку, зручність і комфорт управління режимами роботи двигуна.

З впровадженням електронних систем з’явилася функція попередження виникнення небезпечних ситуацій. Одним з елементів безпеки стала система Curve Speed Reduction, знижує швидкість навантажувача в залежності від кута його повороту, що збільшувало його стійкість.

Сучасні технології розвитку кабельних з’єднань дали поштовх до створення принципово нових схем передачі даних. З появою Can-шини обміну цифровою інформацією з’явилася можливість повного електронного управління системами і агрегатами навантажувача і отримання зворотного каналу зв’язку даних про роботу і його несправності вузлів і механізмів.

На сучасні навантажувачі електронне управління, засноване на Can-bus системі, сьогодні встановлюється серійно. Насамперед такою системою управління обладнуються важкі вилочні навантажувачі.

Тягові акумуляторні батареиСпецифика роботи сучасних електронавантажувачів вимагає установки все більш потужних акумуляторних батарей. Якщо перші покоління навантажувачів оснащувалися низкоемкостными АКБ, то сьогодні використовуються важкі акумуляторні батареї ємністю від 600 до 750 Ач, що не тільки збільшує час роботи без підзарядки, але і підвищує вантажопідйомність машини.

Основні принципи роботи АКБ не зазнали змін, крім появи технології циркуляції кислоти в корпусі АКБ і скорочення часу зарядки за допомогою високочастотних зарядних пристроїв.
Блок електронного управління здійснює контроль рівня рідини, температури і несправностей акумуляторної батареї.

Шасі навантажувачів

У виробництві навантажувачів величезне значення надається бічній і фронтальної стійкості. Динамічна стійкість і вантажопідйомність машини безпосередньо залежить від конструкції шасі.
Щоб забезпечити постійний контакт всіх чотирьох коліс навантажувача з дорожнім покриттям розробники збільшують колісну базу, зменшують діаметр коліс та розміщують якомога нижчий центр ваги навантажувача. Сучасні вилочні електронавантажувачі обладнуються важкими АКБ, розміщеними на шасі в середині колісної бази, що забезпечує їм максимально низький центр ваги і високу стійкість.

Зниження ризику перекидання на сьогоднішній день залишається найголовнішим завданням виробників навантажувачів, так як згідно з вимогами нормативу Європейського Союзу EN1726 все що випускаються навантажувачі проходять нормативний тест на бічну і фронтальну стійкість. Всі вилкові навантажувачі великої вантажопідйомності обов’язково мають жорстке зварне шасі, а для оптимального розміщення центру ваги силовий агрегат, коробка перемикання передач і диференціал на них розташовані як можна нижче.

Подібні вимоги виправдовуються статистикою нещасних випадків під час роботи навантажувачів, підтверджують, що відсоток перекидання навантажувачів значно вище, ніж відсоток падіння вантажів.
Далі буде ….

Зламався блок управління навантажувача?
5 (100%) 1 проголосовали
Зламався блок управління навантажувача? обновлено: Март 9, 2017 автором: admin
Comments for this post are closed.