Зламався блок управління двигуном навантажувача?

Зламався блок управління двигуном навантажувача?

Не проблема! Ми выдремонтуэмо ваш блок управління двигуном (ЕБУ) любого типу складської техніки (електронавантажувачі, штабелери з електропідійманням, самохідні штабелери, самохідні візки, комплектувальники (збирачі) замовлень, річтраки і т. д.) і всіх брендів ЕБУ (CURTIS, SEVCON, ZAPI і т. д.)

Щоб отримати безкоштовну консультацію нашого фахівця, просто залиште заявку або зателефонуйте.

Ремонт чи діагностика? (продовження)

Вантажопідйомний пристрій

Максимальна висота підйому вантажу сучасними вилковими навантажувачами становить 8 м, штабелерами-ричтраками — 10 м і більше 12 м — спеціальними штабелерами з тристоронньою обробкою вантажів. А висота підйому вантажів у висотних кранів, призначених для роботи на автоматизованих складах, досягає 15-18 метрів. Велика висота підйому передбачає наявність на підйомної техніки систем захисту від вібрації і компенсації нерівностей поверхні підлоги.

Таких успіхів у вдосконаленні підйомного пристрою інженери-розробники домоглися за рахунок зменшення ваги і збільшення жорсткості та міцності конструкції щогли.

Сучасні навантажувачі оснащуються щоглами, підйом яких здійснюється за допомогою гідроциліндрів. Навантажувачі, що мають висувну щоглу, не обладнуються пристроєм нахилу щогли, так як центр тяжкості такого навантажувача зміщується настільки, що існує ризик перекидання. На подібних навантажувачах нахиляються безпосередньо вила.

Гідравлічні системи

Найбільш гідно гідравліка показала себе в підйомних механізмах навантажувача.

На перших навантажувачах підйом каретки по нерухомій щоглі здійснювався з допомогою сталевих канатів і лебідки, і лише в середині 30-х років минулого століття щоглу і каретку стали піднімати з допомогою роликового ланцюга, що приводиться в рух гідравлічним циліндром. Деякі навантажувачі навіть обладналися телескопічними щоглами.

До кінця 30-х років з’явилася щогла похилого типу.  Для регулювання кута і швидкості нахилу застосовувався шестерний механізм з гальмом. А в 1937 році компанія Towomotor стала задіяти для регулювання нахилу щогли гідроциліндри, керовані гідравлічним клапанним блоком.

Подальше вдосконалення системи управління нахилом зробило її більш ергономічною і безпечною. З’явилася гідравлічна система високого тиску, довгі важелі управління клапанами були замінені джойстиками, помещавшимися збоку від оператора і навіть в підлокітнику крісла. Пристрій системи керування підйомом щогли стало компактніше, збільшилася швидкість підйому, а відсутність громіздких гідроциліндрів поліпшило оглядовість з місця оператора.

Гідравліка стала застосовуватися і в рульовому механізмі. До середини 50-х років механічне рейкове рульове управління змінилося сервоуправлением, розробленим Френсісом Ст. Девісом, чинним за допомогою гідравлічних клапанів. Спочатку система була вбудована в бічній гідроциліндр, потім поміщена під рульову колонку, а в 90-ті роки було знайдено оптимальне місце — задній міст. Пристрій отримало назву — гідростатична система рульового управління.

ремонт блока управления двигателемВ кінці 1990-х років на электропогрузчиках і важких навантажувачах з’являється електронне управління. За допомогою датчика, встановленого разом з підшипником осі управління, контролер одержує сигнал про кут повороту рульового колеса і дає команду сервомотору на який кут і з якою швидкістю повернути колеса.

Гідравліка використовується і в гальмівній системі. На перші навантажувачі встановлювався механічний гальмо, який незабаром був замінений гальмівною системою, оснащеної головним гідравлічним циліндром. Надалі з’явився і гідропідсилювач, який стали встановлювати на важкі навантажувачі та навантажувачі середньої вантажопідйомності. З його допомогою легке натискання на педаль гальма створює гальмівне зусилля, достатню для комфортного керування швидкістю навантажувача.

Зламався блок управління двигуном навантажувача?
5 (100%) 3 проголосовалиs
Зламався блок управління двигуном навантажувача? обновлено: Март 10, 2017 автором: admin
Comments for this post are closed.